Veelgestelde vragen

Bekijk hieronder de veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Webshop/winkel:

Hoe plaats je een bestelling?

1) Plaats je producten in het winkelmandje. 2) Ga naar de kassa om je aankoop te voltooien. 3) Vul op de afrekenpagina alle vereiste informatie in. Denk ook aan de eventuele extra informatie i.v.m. verzending. 4) Kies een betaalmethode. 5) Bevestig je aankoop door de betaling af te ronden in het portaal van de betalingsdienstaanbieder, waarna een bevestigingsmail volgt.

Kun je alleen bestellen via de webshop? 

Nee, Houthandel Veneman heeft ook een winkel in Geerdijk en Ommen.

Kan ik vooraf een offerte ontvangen? 

Als je vooraf duidelijkheid wilt over de prijs en levertijd kun je per mail (info@houthandelveneman.nl) altijd een offerte aanvragen.

Kan ik als particulier ook bij Houthandel Veneman bestellen?

Zeker, wij leveren zowel aan particulieren als aan bedrijven.

Prijzen

Zijn de prijzen in de webshop inclusief of exclusief BTW? 

Alle prijzen zijn inclusief BTW.

Hoe zit het met de bezorgkosten?

Wij bezorgen door heel Nederland, m.u.v. de Waddeneilanden. De kosten daarvoor bedragen € 99,95 incl. BTW. Bij een orderwaarde boven € 1.500,00 incl. BTW bezorgen we gratis.

En wat bedragen de verzendkosten voor een klein pakketje?

Deze worden vaak met PostNL of pakketdienst verzonden, daarvoor rekenen we € 9,95 incl. BTW.

Verzenden

Kan ik zelf bepalen wanneer de bezorging plaatsvindt? 

Je kunt zelf aangeven wanneer je de bestelling geleverd wilt hebben, wij zullen daar dan zoveel mogelijk rekening mee houden. Mocht het niet haalbaar zijn, nemen we zo snel mogelijk contact met je op om een andere afspraak te maken. Je kunt uiteraard ook zelf met ons bellen of mailen.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Levertijd is 3 tot 5 werkdagen, mochten wij hier niet aan kunnen voldoen om welke reden dan ook, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Kan ik de bestelling ook afhalen? 

Ja hoor, we zetten je bestelling klaar in onze vestiging Geerdijk of Ommen, wat voor jou het dichtst bij is. Mocht je niet over een aanhanger beschikken kun je bij ons op afspraak een leenaanhanger gebruiken.

Waar wordt onze bestelling geleverd?

Wij komen meestal met een vrachtwagen metkooiaap en dan lossen we je bestelling op de stoep, naast de vrachtwagen.

Retourneren

Wat moet ik doen om mijn bestelling te retourneren? 

Neem vooraf per mail contact met ons op via info@houthandelveneman.nl en je krijgt van ons de instructies voor het retourneren.  

Wat zijn de kosten voor het retourneren? 

De verzendkosten voor het retourneren zijn altijd voor de klant. Neem vooraf altijd contact met ons op voor meer informatie. De voorwaarden voor een retour kun je vinden bij Verzending en retourneren.

Wanneer krijg ik het geld van mijn retour terug? 

Als wij alles in goede staat ontvangen hebben, zullen wij binnen 14 dagen het geld op je rekening terugstorten.

Kan ik artikelen ruilen? 

Ja, dat is mogelijk, ook hiervoor geldt dat de transportkosten geheel voor rekening van de klant zijn. Neem hierover eerst contact met ons op via: info@houthandelveneman.nl